Ger er lite onödig information denna sena fredagskväll

2011-10-22 | 01:41:19
Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag pluggar fortfarande på gymnasiet och lever livet! Förhoppningsvis så har jag mognat och blivit mer ansvarsfull!

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag har en förmåga att skämmas över saker jag sagt eller saker jag gjort, utan inbördes ordning. Så jag antar att jag ångrar alla dem sakerna. Men något jag verkligen vet att jag ångrar är att jag lät folk trampa ner på mig i yngre dagar.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I mina nya skor, min gosiga marinblå kappa och min snövita halsduk. Hoppas att frågan var relaterad till ytterkläder för jag vet ju självklart inte EXAKT vilka plagg jag kommer bära från 1 december till 28 februari..

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Min kärlek Emil  2. Socker  3. Min Mac

Har du någon dold talang?
Är duktig på sims 3, haha det bästa jag kan komma på!

Vad gjorde du förra helgen och vad kommer du göra nästa helg?
Förra helgen var jag hemma hos Emil eftersom att jag bosatte där från och med då för att min far åkte utomlands.
Denna helgen som kommer (vilket jag antar är denna) kommer jag också vara hemma hos Emil och mysa!

Vad har du på dig just nu?
Linne och undies

Bästa skönhetsknep?
Haha... inte min grej helt ärligt. Jag brukar tvätta ansiktet 3 gånger om dagen och tvätta bort sminket direkt jag kommer hem! Fattar inte heller hur dem gör dem som INTE har toffs när dem borstar tänderna, det kommer ju tandkräm i hela håret annars.. fråga mig inte hur jag borstar tänderna för det är ingen normal syn.



Vilka är dina dagens planer?
Denna lördag kommer jag gå ut och gå för att stärka musklerna efter 4 dagars sängliggande, äta ling ling kyckliing, se på en bra film tillsammans med mitt gos.

Vad äter du helst inte?
Kött. Är inte vegetarian, men äcklas av stora köttbitar. Endast av det skälet att det inte smakar bra. Vill bara spy. Äter i alla fall köttbullar, korv och kyckling. Kommer bli demi-vegetarian i framtiden.

Nämn 3 bloggar du besöker vardagligen?

1. Fotogeniquee
2. Foki
3. Min Radio

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej

Bästa staden/landet du besökt
Göteborg är en så underbar stad, älskar det! Det duger gott och väl för mig.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Hade en vän som sa att jag liknar Mary-Kate Olsen men håller absolut inte med om det!

Tror du på gud?
Till väldigt, väldigt liten del.

Vad är din största rädsla?
Ensamhet, döden, stora hundar, terrorism, manipulativa människor, läskiga gubbar, hissar, när det ringer på dörren sent, trapphus, garage, värmepannor, maskiner, mörker, sjukhus, skolsköterskan, min cellskräck, insekter, The Ring, sjukdommar men främst så är jag nog rädd för mig själv. Det blev en lista, haha....

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig rökt, vilket jag är väldigt stolt över. Men ibland tänker jag att det hade varit skönt då man har tråkigt eller väntar på något.

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Martin. Flicka: Ellie

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag bor i en håla nu och tänker att jag hatar det för att man redan känner alla. Jag hade velat bo i en annan håla utanför en stor stad, så att man kan få uppleva civilisation och den mysiga känslan samtidigt.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback