List your life

2011-10-28 | 23:08:36
Presentera dig:
Heter Evelina Nilsson, bor i Billingsfors, Bengstfors och har levt i 16 år jao. Viktigaste för mig är kärleken och fotograferandet. Har en liten pisse, min lelle Martin. Delar ett liv tillsammans med min Emil.
Life is good, almost always good.

Din första kärlek:
Min första riktiga kärlek var och ÄR Emil. Våra pappor har kännt varandra sen vi var små så vi träffades ibland. Sen slutade det och vi började i samma klass på högstadiet. Vi var lite småkära i varandra under hela tiden tills vi började umgås efter skolan på vårterminen i nionde klass. Det ledde till att vi blev väääldigt kära i varandra men vi bestämde oss för att inte bli ihop förän efter skolan slutade, för jag ville inte vara tillsammans med någon som gick i samma klass, men nu går vi i första ring på gymnasiet och i samma klass ändå, haha! Men jag är verkligen glad att vi valde att dela liv med varandra för det är mitt absolut bästa val genom hela livet.

Dina föräldar:
Mor heter Karin och bor i Göteborg, utbildad bibliotikare. Far heter Johnny och vi bor i Billingsfors, väldigt trädgårdsintresserad.

Vad du åt idag
Idag åt jag kyckling ling ling och liiis (måste säga sådär) i skolan, hemma åt jag mums schnitzel!

Din defenition av kärlek:
Jag vet att jag inte hade klarat mig utan kärlek, för att må bra så måste man känna sig älskad och behövd. Kärlek behöver inte vara till en annan människa, det kan vara till en hobby eller ett djur.

Din dag:
Dagen började illa, såg bussen åka iväg mitt framför ögonen på mig och då växte paniken eftersom att vi skulle se på bio med skolan, men sen kom bussen och jag begav mig till skolan. Nu sitter jag här och gottar mig med toffifee och idol

Din bästa vän:
Min bästa vän heter Hanna, kan prata med henne om allt.

Vad du tror på?
Jag tror till en viss del på gud, att han straffar och belönar. Men jag tror också att allt handlar om positiva och negativa påverkningar. Svårt att förklara.

Vad du hade på dig idag:
Idag hade jag på mig min egengjorda hängslekjol, så beest.

Dina syskon:
Har två riktiga syskon (Jimmie & Cecilia) och 4 låtsassyskon.

Jag som är bebis och bror och syster

Din vecka:
Min vecka har varit piss. Bara prov och onödiga skoldagar. That't it.

Dina drömmar:
Min dröm är att en dag få synas och göra skillnad för många människor.

Din första kyss:
Emil som gav mig den, och den kunde inte ha varit gulligare. 3 snabba och sen så blev jag så blyg att jag vände mig om.

Ditt bästa minne:
Mitt bästa minne är sommaren 2011 tillsammans med underbara vänner.

Din bästa födelsedag:
Någon när jag var liten antar jag. Födelsedagar slutar vara intressanta vid 13-15 år.

Något du ångrar:
Jag ångrar att jag lät folk trampa ner på mig när jag var mindre. Och jag ångrar många bråk jag har startat.

Något som upprör dig:
Det upprör mig när jag tänker på hur vissa människor behandlar andra. Och då kan man inte behärska sig.

Något som får dig att må bättre:
Frisk luft och en bra film

Något som får dig att gråta:
Jag gråter alltid  när jag tänker på möjligheten om Emil eller min mamma skulle dö. Jag tål inte den tanken, men den kommer upp väldigt ofta när jag åker längre bussturer, vet inte varför.

En första:
Mitt första riktiga beslut som var valet om vem jag skulle bo hos, mamma eller pappa, då mamma skulle flytta till Göteborg.

Dina rädslor:
Haha, håll i er. Ensamhet, döden, stora hundar, terrorism, manipulativa människor, läskiga gubbar, hissar, när det ringer på dörren sent, trapphus, garage, värmepannor, maskiner, mörker, sjukhus, skolsköterskan, min cellskräck, insekter, The Ring, sjukdommar men främst så är jag nog rädd för mig själv.

Din favoritplats:
Göteborg. En otroligt vacker och mysig stad.


Något du saknar:
Jag saknar en del vänner jag förlorade när gymnasiet började.

Vad du strävar efter:
Jag strävar efter att bli uppmärksammad och att folk ska tycka om mina fotografier.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback