Farwell!

2012-09-12 | 13:34:00
Idag åker jag till Strasbourg med en liten grupp från skolan. Vi ska besöka Europaparlamentet och delta i Euroskola! Emil kommer att ta över lite grann och gästblogga om han får någon tid över från lilla Sally!
Jag har förinställt några inlägg ifall så det inte blir helt tomt.
 
Förutom detta kan jag tillägga att jag är rent ut sagt skitnervös för att flyga och ja, rädd för det mesta som har med främmande länder att göra! Vi får väl se om jag tappar bort mig där i Frankrike eller ej!
 
Farväl, vi hörs på lördag kväll när jag kommer tillbaka!
 
Om ni vill följa min resa så kan ni göra detta på min instagram - Photologicaly
 
Ha det bäst, finisar!
 


Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback