In France, history is paralyzing

2012-09-14 | 18:21:00
Heyo!
 
Nu är det jag, Emil som gästbloggar lite igen eftersom att Evelina fortfarande är kvar i Frankrike!
 
Idag har Evelina varit på Europaparlamentet!
Där har hon och de andra fått varit med och ''röstat'' och diskuterat om olika saker inom Europas politik.
De har helt enkelt fått kännt på hur det är att vara en poltiker och sitta med i parlamentet.
 
I morgon kommer hon äntligen hem!
Tidigt på morgonen åker de till Paris för att ta ett flyg till Norge och senare buss hem till Sverige igen!
 
Så vi får hoppas på att hon laddar upp en massa, massa bilder ifrån resan när hon kommit hem!
 
Det var allt ifrån mig, tjarå!
 
 
Bilden är förövrigt tagen av mig!
 
© Emil Johannesson
 


Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback