Artonårsdag idag!

2013-04-16 | 15:08:00
Jo men så kom den dagen då jag fyllde vuxen. Ingen mer ålder att se fram emot nu (om man bortser från 20 som inte känns speciellt speciellt!) utan nu går det bara utför haha?
18.. röka och dricka och rösta. Jag ser mest fram emot att kunna handla själv på internet!
Min önskan var ju att jag skulle göra min uppkörning idag, eller denna veckan i alla fall men så blir det ju inte, have a looot to learn yet. Fick Bonniers teori-cd av pappa i morse så nu har jag ju hjälpmedel!
Jag har varit väldigt negativ om denna dag framtills nu, ledsamt att födelsedagar hade ett större värde förr men man ska inte hänga läpp för det! Fokusera på det som gör gott och inte ont!
Emil har planerat saker denna veckan och nyfiken som jag är så känns det hela väldigt mystiskt!
Som ni ser fick det bli en liten vårigare header dagen till ära!
Kan även meddela att jag har ställt mig i kö på en studentlägenhet i Göteborg, då väntetiden är låång. Spännande!
 
Här har ni lite bilder med nya jeansjackan jag fick tack vare mamma ♥, som jag använder idag när det verkligen är vårvarmt! Och grattis alla er andra som fyller idag då det verkar vara en del!
Och grattis min bror som också fyller idag, på samma dag! Nej han blev nog inte så glad att få en syster i 3 årspresent but he'll get over it!
Ha en fin dag mitt härskap!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: △ ida.

snyggt! :)

2013-04-16 @ 22:10:33
URL: http://prinsesc.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback