Det fina vackra

2013-04-16 | 22:45:44
Jag har haft en jättefin dag faktiskt, vilket jag inte trodde när jag vaknade. Möttes av grattis redan i bussen och skoldagen blev bra trots kötbullarna som smakade blodpudding. Följde med Emil hem och då fick jag rosor och sen min present. Jag hade hade sagt att jag inte vile ha något ytligt, ex. kläder och liknande, utan något mer personligt (bara för att Emil är som bäst på att komma på sådana ideér). Jag fick ett äkta silverarmband med vårt datum ingraverat, så himla fint så jag avlider! Ska aldrig släppa det ur sikte.
Sedan startade tårtbaket, med nutella, grädde, banan och blåbär = diabetesvarning = supergott!
Nu sitter vi här med varsin kopp te och avslutar dagen på bästa sätt.
Om en vecka åker vi till Stockholm. Saker och ting börjar hamna på plats!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback