Stockholm, jesustant och harry potter-stavar

2013-04-27 | 23:58:00
 Hej!
Jag ska försvara mig med att jag försökte lägga upp ett inlägg i onsdags kväll men det funkade inte riktigt med mitt mobilinternet.. så här har vi ifrån Stockholm dag 1. Vi kom fram vid 3 och belägrade vandrarhemmet, Old Town Hostel, som var helt okej. Det hela började med Medeltidsmuseét, EJ minnesvärt. Man fick inte ta kort heller men det spelade ju ingen roll. Det var så klart mysigt med de små torgen de hade byggt upp.
Sedan gjorde vi ett återbesök från i Somras på Cronan, beställde t.o.m samma mat. Så gott! Jättefin omrenovering med vackert tak.
Efter detta strosade vi runt i gamla stan i butikerna och hittade en Sci-Fi butik med Harry Potter souvenirer, stavar för 400 kronor. Så himla fräckt!
En liten promenad till Gallerian med tjejerna och där fick jag mig lite småsaker.
Av alla kändisar som cirkulerar där varje dag så trodde jag absolut inte att jag skulle få se jesustanten.
Hon höll sig till sina vardagliga sysslor; sjunga, skrika fancy bibelord och bara vara helt hysterisk. Inga konstigheter. Inne på H&M såg vi även Katarina Ewerlöf (Tomten är far till alla barnen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback