Stockholm, mintgröna salen & televisionen

2013-04-29 | 21:39:00
Den andra dagen i Stockholm så var vi först på riksdagen och sedan svt.
Riksdagen var intressant, mest de fina detaljerna och salarna. Imponerande!
Sedan blev det lite fritid på stan och då begav vi oss till stan för att kolla i affärer och handla lite. Ett nytt kändisansikte; Helena Bergström. Vi satte oss til sist vid Gallerian och tog det chill. Måste bara säga en sak, Hollister, Fyfarao vilken jobbig butik med jobbig dansande tjej inklusive!
Svt levererade verkligen! Jätteintressant att få se allt, men herregud vad smutsigt allt var. Och fake! Allt var så fake! Alla bord och skyltar, ALLT var ju av plast. Lite ramdom fakta från det besöket: Let's Dance spelas in på Svt bara för att de inte har någon egen enorm studio. Och så är 90 av Sveriges 100 mest sedsa program producerade av Svt. En till kändis fick vi syn på där - Ola Forssmed.
På grund av sjukligt onda fötter så valde vi tunnelbanan.. första gången för mig och antagligen sista!
Är man feg och rädd och liten, ja men då är man!
På kvällen gick vi ut och käkade allihopa, och jag fick smaka det godaste jag någonsin. Tummen upp för Agaton!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback