Svarta mjuka fina

2013-04-08 | 20:13:22
 
Måndag igen och jag hann inte anpassa mig till dygnet så det blev inte så mycket sömn för mig, ingen alls faktiskt! Så nu sitter jag här med Emil och dricker te framför Fantasterna och jag håller på att somna. Har redan tagit bort sminket och linserna så att jag bara kan lägga mig när jag kommer hem.
Här har ni i alla fall min klädsel idag, tröja från Lager 157, tygväska från Avanna och sist byxor från Monki som jag skräddarsydde hela kvällen igår för att de skulle bli exakt så jag ville. Jag har önskat mig ett par tajta harembyxor nästan ett år nu, men efter att ingenting uppfyllde mina krav så tog jag tag i saken själv. Så mjuuka och gosiga. Mjukiskläder fast lite mer acceptabla, som slappa tights med fickor.
Veckan var fin, fick mig lite köpt också som jag visar imorgon!
 
En klubbad säl Evelina säger godnatt!

Kommentarer
Kommenterat av: spetsflickan

fina byxor!

Svar: Åh tack! Väldigt nöjd själv! :)
Evelina

2013-04-08 @ 21:00:52
URL: http://spetsflickans.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback