Vårens första dag

2013-04-04 | 23:00:52
Vårens första dag, och jag vill va' med. Så himla underbar värme vi har fått, speciellt i Götet, med 10+ !
Idag fyller Åsa (låtsassyster) år så vi har firat det med först frukost på sängen (07:00!?!) och sedan överraskningsbio, The Host och nu hade vi besök från hennes gudfar och hans fru.
Måste väl kommentera bara för att följa mönstret, ja halva lovet har gått, så tråkigt, ja vad hände, allt blir vad man gör det till. Imorgon ska jag skaffa mig en jeansjacka, något jag borde gjort för länge, länge sedan.
April nu ja, en månad som innehåller mycket! 18-år och en vecka efter blir det av till Stockholm, något jag längtar till men ändå ej.
 
En Instagram-bild på min underbara skapelse

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback