Vuxen

2013-04-18 | 20:31:58
Känner mig otroligt vuxen idag. Har varit på banken och fixat bankkort, internetbank, dosa, fonder med mera! Efter det så övningskörde jag, på den riktiga vägen (!?) och jag är fortfarande en snigel på vägen men som nybörjare så är det acceptabelt. Blev omkörd, det sög.
Ska installera min teori-cd i slutet av denna månad, då den räcker 90 dagar framåt så jag kan använda den under tiden jag går intensivkursen som även den är BOKAD OCH KLAR, 1 juli smäller det!
Som ett + i kanten har jag deltatig i demokratitorg med skolan och snackat politik, samt bestämt mig för att vara med i kulturungdoms författartävling! Själva fan vad det hänt grejer idag!
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback