Kulturkalas

2013-08-14 | 10:52:56
Tjo!
Jag är uppe med tuppen idag, precis som alla andra dagar det senaste.. har blivit en riktig morgonmänniska.
 Vad gör jag annars om dagarna? Ställer mig i kö på fler lägenheter, planerar inför skolstart och resan. Längtar efter den där frukosten på Landvetter så brutalt mycket. 
Kulturkalaset är i full gång och jag deltar såklaart. Ser bland annat fram emot International Street Market med all god maaaaaat. Idag kommer några vänner ifrån hembygden och hänger med oss. Finns ju hur mycket saker att göra som helst.
Igår när vi anlände åkte vi direkt ut till Rusta i Sisjön och handlande schampoo och asbilliga mattor som får ersätta min nuvarande. Påminner lite om min katts vita päls.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback