Life's curly

2013-08-30 | 10:13:00
Fredag glädjedag!
Fick lite roliga besked igår angående bokmässan där jag och mina vänner förhoppningsvis kommer närvara med en "liten" uppgift. Det kommer bli kul! Berättar mer när det närmar sig.
Till något lite mer aktuellt:
Nu har i stort sett all väntan över. Packade kläder igår och idag fortsätter vi med resten!
Efter en lång och djup tankeställare har jag kommit fram till att det inte skadar alls att få vara ifrån umgängen för en period. Ni vet livet.
Börjar tröttna på att kolla väderleken hela tiden, det ska bli skönt att äntligen få uppleva den.
Idag ska vi överleva skoldagen, åka hem och packa klart för att seda åka till Emil. Imorgon blir det lugn dag där jag ska sammanställa alla tidsinställda inlägg, se över min packning och förbereda oss med filmer för alla kvällar där nere.
Hör av mig imorgon innan vi åker!
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback