Sådan är hon den där Evelina

2013-02-03 | 21:49:56
 
 
- Vissa perioder i mitt liv har jag inte vågat gå och lägga mig av rädslan för att aldrig vakna upp igen.
- Jag vill inte kolla folk i ögonen när jag pratar, annars stammar jag bara, haha. Gäller alla förutom Emil.
- Jag har en liten dröm om att bli författare, kanske mest för att skriva är en av de få saker jag vet att jag kan.
- En sjukligt bra film är en sådan som får mig att gråta. That´s it. Då har den nuddat hjärtat.
- Jag har en hatkärlek till amerikans mat. Förstår inte deras livskoncept, bl.a så kan man bara inte lägga allt man tycker är gott på samma smörgås?
- Jag biter mig i kinden för att det är lite skönt när det gör ont. Mja.
- Varje morgon när jag går ner till bussen med musik i öronen så känner jag mig lite speciell och odödlig. Som att ingen kan mig förstöra. Svårt att beskriva den känslan.
- Jag älskar orden "effekt" , "optimism" , "ont" och "april"
 

Kommentarer
Kommenterat av: Mathilda ♥

Jag känner mig så träffad på första punkten, usch hemskaste (haha är det ens ett ord?) känslan..

Kram! :)

Svar: Trodde jag var den enda haha! Eller hur, hatar det!Hemskaste = värsta ;)

Kram! :)
Evelina

2013-02-04 @ 18:05:12
URL: http://grahnforever.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback