Vi kommer aldrig att förlora

2013-02-25 | 19:49:00
 
Heeelt fast med Erik Gadds låt, fyfarao vad genial. 
Lov är överskattat, verkligen. Jag behöver rutin. 
Har varit ute med Sally idag i det otroligt vackra vädret, snälla vår spring inte och göm dig!
Sen så fastnade jag på youtube framför Bichon Frisé-valpar, min framtida hund.
Vita djur är det något visst med.
Gråtit som ett litet flickebarn har jag också gjort till det senaste Vampire Diaries-avsnittet.
Bästa på hela säsongen!
 
Ska passa på att tacka för alla fina kommentarer! Guld värd!
Om någon är intresserad av ett länkbyte så hör av er bara : )

Kommentarer
Kommenterat av: Mia Olsen

Hej hej, har följt din blogg ganska länge, något år eller så men är ganska tystlåten av mig... Tyvärr. Haha. Men ville bara säga hur otroligt fin du är, och hur otroligt fin din blogg är!
Hoppas allt är bra med dig, och att du får dina rutiner snart igen ;)
Håller med dig med det gällande våren.. Saknar den något brutalt!

Svar: Men gud, fina människa tack! Detta värmde otroligt mycket! Med mig är det helt okej bra, hoppas desamma till dig!
Våren är tyvärr så underskattad, men älskar den ändå! :)
Kram!
Evelina

2013-02-25 @ 21:06:54
URL: http://marslammet.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback