Gott nytt 2013

2013-01-01 | 00:36:00
Jaja.. idag är det nyår. Alla hade köpt klänning, valt ut hår och smink och fest men jag, jag har inte firat över huvudtaget. Senast jag hade så hög feber som idag, var minst 10 år sedan. Har legat i sängen hela dagen med 39 grader inom mig och mått så himla dåligt. Sovit större delar av dagen så nej, 2012 slutade jättedåligt, typiskt.
 
För att sammanfatta året, så kan jag bara säga att 2012 har varit ett riktigt skitår av många anledningar. Har blivit så omsluten och har många gånger kännt mig riktigt ensam, mest har det varit av egen vilja.
Mitt nyårslöfte är att jag ska kämpa mer för mig själv, att bli mer social och inte stänga in mig själv så som jag gjort.
 
En liten års-resumé:
 
Tillbringade många dagar med Emil i världens finaste Göteborg
 
Firade 17-års dag
 
En dag i Maj blev det jättevarmt och härligt
 
Firade skolavslutning på samma dag som vår 1 års-dag
 
Under sommarlovets början fick jag vara med om MTV World Stage i Göteborg...
 
Och träffade grymmaste Moa Lignell !
 
Besökte Stockholm för första gången i medveten ålder!
 
Tillbringade en solig dag i Äskhult med mor
 
Skolstarten börjar hårt, världens finaste hund finns inte mer.
 
 
Valpen Sally kommer till
 
In i september åker jag med en skol-grupp till Strasbourg i Frankrike
 
Hösten inleds
 
 
Jag börjar upptäcka min foto-stil, ljust, ljust, ljust!
 
Dr Martens blir äntligen mina
 
Tar årets bästa bild

Kommentarer
Kommenterat av: Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Fina bilder du tagit genom året :)

Svar: Nämen tack vad glad jag blir! :)
Evelina

2013-01-02 @ 19:23:15
URL: http://autophoto.blogg.se
Kommenterat av: Sandra

Åh vilka fina bilder :)

Svar: Tack där! :)
Evelina

2013-01-03 @ 16:00:18
URL: http://sandrasphotoo.blogg.se
Kommenterat av: Malin

Otroligt fin blogg du har och underbara bilder!! :)

Svar: Ååh tack så jättemycket!! Roligt att du uppskattar dem :)
Evelina

2013-01-06 @ 13:30:39
URL: http://summershadow.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback