Forever thine Forever mine Forever ours

2013-06-15 | 23:55:00
Idag firar vi 2 år tillsammans.
Det har varit 2 otroligt långa år, fyllda med skratt, bus, pussar, eftertänksamhet, tårar, sorg. Fyllda med Kärlek.
Det har varit mycket som kommit i vägen. Människor, inte värda att nämna, tagit upp vår energi. Det har gjort ont i mig. I de allra värsta dagarna har du hållt om mig när jag gråtit ut det svarta.
Det har inte varit lätt för dig. Jag är svår att förstå, men du har trots detta aldrig slutat försöka.
Det har kännts underbart. Den tryggheten jag finner hos dig, finns ingen annan stans på denna jord.
Det är hos dig jag hör hemma. Min fina, fina käraste.
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback