Liseberg

2013-06-04 | 18:51:00
På lördag mötte vi upp Cecilia och Mattias för en tur på Liseberg. Vi hann åka Flumeride och sen stod regngudarna över Göteborg. Dyblöta stod vi med handdukar och hårblåsar på deras hotellrum för att sedan återvända, vi tjejer, när det var torrt ute igen. Åkte lite och spelade på hjul men vann såklart ingenting. Tills grabbarna dyker upp och vinner varsitt lejon till oss, så sött så! Det blev lite middag också.
Liseberg var otroligt mysigt på kvällen, fin upplevelse!
Hade inte med mig kameran men tog bilder med mobilen som blev otroligt bra (har jag sagt att jag älskar min telefon?)! Sen kan man ju diskutera hur irriterande det kan vara att den stora filstorleken gör att jag blir tvungen att spara i vidriga jpg för att passa maxgränsen och därmed blir kvalitén sämre.
Kära läsare, jpg är hatvärt. Kan förklara någon gång varför.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Viktoria

Är det en karusell det där med notsystemet? :)

Svar: Det är jukebox! :)
Evelina

2013-06-05 @ 11:37:26

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback