Sommarlovstankar

2013-06-19 | 13:48:00
En halv melankolisk bild vi tog lite snabbt på skolavslutningen.
Detta med sommarlov är lite överskattat. Medan Emil jobbar så ligger jag i sängen hos mamma i Göteborg och streckkollar Vänner i min pyjamas. Som vanligt kunde jag inte låta bli säsongssammanfattningen på Wiki. Idiot..
Det är strålande sol ute men jag måste hålla mig inne, med solkänsligheten pga mitt medel. Haha herre jesus, förstår att det är tråkigt att läsa om sådant men det är ungefär mitt enda problem just nu som går på helvarv i skallen. Eller i alla fall mitt största problem. Sen finns det ju andra funderingar..
Vet ni vad som är så himla tråkigt att lägga pengar på? Linsvätska. Alltså, lite speciellt vatten?
Framförallt linser - ska man behöva betala för sin syn? Mobilabbonemang..
Har tröttnat totalt på pengar. Får man pengar så får man automatiskt en massa kostnader.
 
Men det känns bra att logga in här och läsa fina kommentarer. Tack ♥
Det känns också bra att ha blivit finalist i en fototävling, ni kan rösta på mig här, nummer 14!
Det känns ännu bättre att veta att jag kommer sitta vid en fönterplats på planet, om 75 dagar.
Även om det skulle bli en värdelös sommar, så kommer det bli ett underbart september!
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: emmaoster.blogg.se

Så fin! Älskar tröjan :)

Svar: Åh taack snälla :)
Evelina

2013-06-19 @ 21:11:57
URL: http://emmaoster.blogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback