Student

2013-06-03 | 21:35:04
Hallo hallo!
Långhelgen var fin i Göteborg. På fredag tog min bror studenten så vi firade detta självklart.
Studentfirandet vid Götaplatsen var otroligt. Väldigt stort och ordentligt, allting i jämförelse till vår lilla skola.
Min brors klass hade DJ på flaket, och de var 70 stycken tillsammans.
Deras klassnamn uppropades och då skulle de springa ut på en scen och dansa och ja, skrika till en låt de valt innan. Det blev mer personligt på det sättet. Och galet. Konfettihav och poliseskort dessutom.
Väl hemma serverades god mat och mina egengjorda tårtor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det kom ett blombud dessutom.
 
 
 
 
 
 

Bilder ifrån lördagen kommer imorgon!

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback