Författardrömmen

2013-03-01 | 19:48:44
Jaha då var lovet snart slut men jag har faktiskt gjort mer än vad jag brukar på lov, inte bara legat och degat; det får helgen bjuda på istället. Jag har dock påbörjat ett projekt som jag längtat efter länge, nämligen att skriva en bok. Min lilla författardröm kanske går i uppfyllelse ändå, trots att jag bara har börjat. Jag kan inte riktigt sätta direkta ord på handlingen, det finns inte riktigt någon. Det är mer en känsloladdad berättelse fullt med det som gör ont men även det som gör livet värt att leva. Möjligen blottar jag några snuttar här i bloggen om jag vågar, kritik är också nödvändigt. Fredagskvällen blir slapp, några avsnitt av min för tillfället favoritserie - The Tribe. En gammal goding som absolut inte får glömmas bort, trots att den kan uppfattas barnslig. Såå många minnen i varje avsnitt! Och varje säsong har 52 avsnitt x5.. en evighet känns det som!
 
Bokskriveriet
 
Gotta
 
Sallad i solen
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback