Waffles with grammar sprinkles

2013-03-27 | 23:58:57
 
 
 
 
Mycket produktiv vecka, psykolgiprov och engelska bokseminarium kan strykas från min to do-list.
Detta är vad dagen har bjudit på, har istället nötat adjektivets böjning i tysk grammatik och äntligen kan jag den utantill. Såg förresten Les Misérables på filmfestivalen och nu suktar jag efter alla låtar, so good!
Imorgon tar jag lov, vilket inte känns så länge sedan jag gjorde men jag har inte klagat.
Efter skolan väntar förberedelser inför en liten påsk-fotografering och påskägg!
En gång hade jag min födelsedag på påskafton, det var extra kalas.
 
Stay tuned!
 

Kommentarer
Kommenterat av: △ ida.

så gott! älskar våfflor c:

Svar: Ja underbart är det ^^
Evelina

2013-04-09 @ 20:29:38
URL: http://prinsesc.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback