Bakom himlen

2013-05-19 | 14:04:00
Hej allihopa!
Befinner mig hos mor nere i stekheta Göteborg, läskigt hur hjärnan kan luras av vädret till att tro att det är sommarlov, men nej inte ännu! Köpte mitt första sommarplagg igår på Bikbok, en bustier. Underbaar ♥
Många fler lär införskaffas då min sommargarderob svälter just nu.
Förutom detta, vad gör jag? Halvgråter lite över att min hy mår otroligt dåligt just nu. Eftersom att läkaren inte vill skriva ut mer medel så måste jag testa annat och det kan ju ta ett tag innan det ger effekt.. Men det är inte hela livet! Min huvudpunkt idag var plugg (surprise, surprise) och att denna veckan kommer jag att frånvara. Plugg varje dag tills fredag och SEN ska jag andas ur. Stressad och peppad på samma gång. Taggad på att se hur mycket jag kan lära mig på en vecka och vilket resultat det ger. Möjligtvis ett inlägg in emellan kanske hinns med, men annars hörs vi på fredag, och då är Evelina lycklig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback