Fint är vårt

2013-05-07 | 12:49:44
Möttes av total värmebölja när jag gick utanför dörren imorse, jag har inte varit utanför dörren sen i fredags.
Nu får docsen läggas in i garderoben och vårskorna ska dammas av. Kunde till och med bära min jeansjacka utan hoodien under. Efter eventuell Eng Np Speaking så ska jag och min andra halva sätta oss i solen med en glass.
Sedan hem till honom och klappa Sally och ta ut henne i vårvädret. Saknar henne så.
Här har ni vad jag köpte i Stockholm. Det följer ett färgtema just nu. Mest nöjd är jag över armbanden som tillsammans gick på 30kr, liknande modeller på internet går på över 200;- styck. Sicket fynd!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Malin Aurora

Åh så tjusigt!

Svar: Nämen tackar!
Evelina

2013-05-11 @ 12:06:40
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Kommenterat av: andrealea

Varifrån är den första och sista tröjan? ^^

Svar: Den första är ifrån H&M och sista ifrån Bikbok! :)
Evelina

2013-05-31 @ 17:21:25
URL: http://aaleaa.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback