Helgens bravader

2013-05-27 | 22:51:30
Efter misslyckade nationella så vill man inget hellre än att spendera en helg med fint folk.
Vi firade Felicia som fyllt 18, på äkta vis! Kvällen blev väldigt bra men slutade lite kaosartat, haha.
Spelade rockringsbrännboll och hoppade till Gangnam Style i köket, som blivit lite av vår kitchen rutine. Jag skadade mig det första jag gjorde - på en piggelin (?) och fick bära hemmagjort plåster halva kvällen.
Så himla skönt att bara glömma allt för en stund och sitta på en balkong och höra och säga fina ord till varandra. Nu blev det cheezy men det var vackert.
Nu längtar jag bara tills allt plugg är över (som jag ska kämpa som en idiot med),
skolan är slut vi antagligen kan samlas igen och fira på riktigt.
Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Hähäää

Shit vilka fina bilder! :) Vad använder du för kamera, objektiv och standardredigering? :)

Svar: Tack så mycket! Jag använder en Nikon D5000, med macro objektiv! Du kan läsa allt i min kamerautrustning till vänster om inläggen, om du kan se kamera-ikonen på din dator. Jag ska göra ett inlägg om min redigering så snart som jag är ledig från allt plugg! :)
Evelina

2013-05-28 @ 16:33:10

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback