Inte som jag tänkt

2013-05-24 | 14:16:46
Slutet på denna skolveckan blev inte som jag tänkt, min planering har varit totalt överflödig samt mitt frenetiska plugg. Matte nationella var helt omöjligt. Ingenting av det jag pluggat på. Tyska nationella var mer eller mindre på grekiska med ord jag inte visste existerade och meningar jag inte trodde man kunde göra. Jag gick emot alla mina principer och avbröt det efter 1 sida av 9. Så mycket stress och timmar för absolut ingenting. Det gör mig besviken på riktigt, inte på mig själv. Nej jag är mest arg och förtvivlad.
Lite tröst fick jag när jag kom hem. Förra gången jag beställde på Bodystore så blev mitt paket försenat med 1 dag (what ey crime) och då bjöd dem på 150 kronor vilket jag använde till att köpa en låda protein bars som verkade goda och med namnet "Goodlife", sicken ironi med min nuvarande situation.
Gratis är gott!
 
 
 
Ursäktar dåliga bilder men det höll på att bli mörkt och fönsterljuset fick bli min räddning

Kommentarer
Kommenterat av: Linnea [Fotoblogg]

Sv: Tack, bilden är tagen på Liseberg!:D

Allt bra?
Kram

Svar: Jaha, väldigt fin! :)Jo tack allt är bara bra!
Evelina

2013-05-27 @ 17:46:33
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback