Mina favoritappar + skal

2013-05-16 | 00:28:03
Mitt nya skal till phonen, är helt bestämd om att den inte ska gå sönder. Det sitter som berget så det skyddar nog bra, och fint är det också.


Tänkte dela med mig av mina favoritappar:
(uteslöt självklara facebook)
  Instagram, uppfyller 80% av mitt sociala liv. Fotonörd som jag är också. (Photologicaly)
Rayman Jungle Run, så himla fast alltså.. barndomsminnen återupptas!            
Test for Friends, frågespel med information om varandra. Quizspel <3
Ice Cream Jump, inte så underhållande, mer av stimulans på hög nivå!
Spotify, jag och Emil har gemensam vårdnad mer eller mindre
Bloglovin' , underbart att kunna kolla favoritbloggar överallt!
              
Days Left, för att hålla koll på speciella dagar enkelt!


 
Sovmorgonen imorgon passar finfint! Fint att lektioner börjar försvinna när man hamnar såhär i slutet.
Ursäktar för mitt arga inlägg tidigare. Jag bara hatar skolan i maj månad.
Jag vädjar till alla att sluta säga "nu är det blabla många dagar kvar av skolan". Ja men vad händer inann dess?
Räkna prov och inlämningar du istället så får vi se hur mycket vi skrattar sen.
(Citerat från min facebook status jag argt skrev för en minut sedan)
Efter dessa veckor så ska jag fira rejält med vänner, detta i samband med Felicias 18årsdag.
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback