Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min

2013-05-05 | 23:44:57
Biologisk psykologi kan ta sig, det är ju inte ens psykologi men ändå ska det inkludera kursen? Sug.
Det har blivit en riktigt social vecka med mina peeps. I fredags blev det ju då bio och sedan gick hela härskapet hem tilll Rebecca för att garva lite, och eftersom att vi är sådana bra vänner också dricka upp hennes cider. Fin kväll! I lördags fick jag äntligen tillbaka min pluggbubbla som varit frånvarande i en vecka nu, så psykologi stod på schemat, idag samma.
Är samtidigt ledsen. Sedan jag slutade med duac så har min hy med detsamma blivit sämre. Jävla läkare som inte kan ta hänsyn till mitt tonårshjärta och ge mig recept. Rosenserien kanske är något, någon som prövat den?
Kortkort vecka väntar, underbart. Inte lika underbart att min tyskalärare sitter och tiger hela kursen för att sedan lite sådär i slutet berätta den goda nyheten om det nationella provet. Faaaanta.
Nej, mycket text, lite verkstad. Ska lägga mig med Torka aldrig tårar utan handskar, Sjukdomen.
Så fint så man gråter.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback