Som en orkan kan jag sveka bort dig

2013-05-02 | 23:02:01
Good day!
Nationella english writing today. Helt oförberedd, så inte mitt bästa skrivarbete precis.
Valborg var fint, festligheter framför raketer, hoppa lite studsmatta och sedan i Bengtsfors. Spillde på min nya topp, surprice, surprice och fick ett brännmärke på handen. Sådant äro livet. Bio imorgon med mina fina, Warm Bodies. Såg trailern innan The Host så den kanske är värd en peng. Kollar på ny mobil, har nästan lite bråttom om jag inte vill betala av ett abonnemang som fattig student, utan klara av det innan. Får se hur livet blir.
Kan ju även nämna att jag måste sluta använda smink för min hy's skull. Wunderful att slippa den skiten.
Min katt kom hem helt orange och ful idag. Helt bekymmerslös.
En liten knäpp, ologisk och helt oförståelig video som fick mig att sätta i halsen av skratt.
See you!
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback