En frostig historia

2013-11-21 | 21:25:06
Igår morgon hade den första omfattande frosten kommit. Stod yrvaken vid fönstret och kunde inget annat se än vitt. Trodde naturligtvis att det var snö, men det är i vilket fall nära nu!
Packade ner kameran för att kunna ta bättre bilder när det ljusnat mer, jag underskattar definitivt inte ljus.
Vi gick till parken under rasten och tog lite bilder. Så otroligt vackert. Här får ni det första kapitlet i min frost-historia, mer överblickande på hur det såg ut. De bästa får ni inom kort!
Dessutom, ni vet de där små röda bären som ser ut som tomater, skratretande ironiskt.
Tyska-prov imorgon, har inte pluggat värst mycket. Kan det mesta, förbereder mig med tysk serie istället.
 
 
 
 
 
Min skola

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback