En konstnärs målarduk

2013-11-29 | 21:44:00
Himmelen var helt fantastisk i förrgår liknande en konstnär som tappat ut sina palett.
Bilderna är tagna med Emils Nikon D3100.
Har även glömt berätta att vi var och såg Catching Fire förra veckan, mycket bättre än den första! Så spännande. Var nästan nervös innan den började.
Åter till nutid, imorgon far vi och julhandlar. Har även tänkt att köpa något till mig själv. Jag har verkligen tröttnat på min skruttiga palm som bara står och glor. Ett par hyacinter ska jag försöka få med mig hem och kanske en amaryllis. Är ingen hejare på plantering, sköter inte min palm med omsorg direkt av den enkla anledningen att den är så fruktansvärt ful och ostrukturerad. Men jag ska ge det en ny chans.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Annika

Vackra bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Evelina

2013-11-30 @ 10:46:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Kommenterat av: Simon G

Åh så fina solnedgångsbilder! =)

Svar: Nämen tack så jättemycket! :)
Evelina

2013-12-07 @ 21:23:02
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback