Svalkar vinden

2013-11-08 | 22:23:13
Fick med mig lite saker hem ifrån Göteborg förra helgen. Är mest nöjd över sammetsbyxorna som jag velat ha såå länge. Passar så bra till mina Dr. Martens. Sen blev det lite smycken på rea.
Bästa låten just nu (trots dess ålder) måste vara som rubriken lyder; svalkar vinden. Man får en annan känsla när man lyssnar i bilen dessutom. Kollar på Idol just nu, Elin gjorde mig tyvärr besviken idag men Jens och Erik var super! En sista otroligt viktig information skulle vara att bekänna min obarmhärtiga träningsvärk. Har hamnat i en ond socker-cirkel som måste brytas. Efter en konsekvensanalys så får det får bli månadens mål.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback