19 vårar

2014-04-16 | 21:19:06
Och så blev det den 16:e april och jag firar födelsedag! Har nog tyvärr känt mig som minst exhalterad denna gång av alla födelsedagar, kanske ett tecken på mogenhet och vuxenblivande.
Den inträffade nära påsk i år. Jag minns när jag fyllde 10 PÅ själva påskafton.
Bar faktiskt en födelsedagspresent dagen till ära. Började med att fota mitt porträtt till skolans fotoprojekt "Who Am I" med kameran i hand så klart som personligt föremål. Sedan blev det tårta med farmor och pappa och nu på kvällen har jag umgåtts med Emil.
På fredag åker jag till modern i götet och firar påsk och födelsedag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Så fin klänning, köpt varifrån? :)

Svar: Tackar! Den är ifrån Nelly! :)
Evelina

2014-04-16 @ 21:34:57
Kommenterat av: anna

grattis!

Svar: Tack! :)
Evelina

2014-04-16 @ 21:52:03
URL: http://byannam.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback