Ett steg närmare

2014-08-31 | 18:44:31
Sitter på mitt nya överkast, över mina nya sängkläder i botaniskt mönster som jag lyckades övertala Emil att köpa, trots att han utbröt "Det är det fulaste på hela IKEA!" tidigare idag.
Imorgon kommer mitt längsta sommarliv någonsin, till ände och jag kliver in på helt ny mark. Är smärtsamt nervös och jag vet inte hur jag kommer överleva morgondagen.
Försöker intala mig själv att det är okej. Men det var länge sedan nu som man gjorde sin första dag. Det var länge sedan man gjorde sin första dag utan någon som helst att ha bredvid sig. Det är bara jag.
Just nu längtar jag mest en månad frammåt tills vi har våra första lägenhetsnycklar i handen och packar in möbler.
Vi har ändå lyckats samla ihop en hel del saker att ta med i flyttlasset. Har beställt en säng för tredje gången och hoppas nu att det timear bättre med leveransdatum. Budade hem fina och billiga pinnstolar till köket, som vi ska slipa och måla i vitt.
Packade ihop mitt rum i veckan, i sammanlagt 6 kartonger. Aj.
Ska försöka få ihop någon sorts sammanfattning imorgon av första dagen.
Önska mig lycka till, behöver nog ett antal!
 
 
Tack förresten så hjärtligt för all fin respons på mitt pyssel!

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback