Life's good

2014-08-15 | 18:38:00
Bara kikar in med en uppdatering!
Frågorna bara väller in, så sluta inte nu!
Har klippt av mig håret faktiskt. Ångesten är förbi och nu kan jag äntligen trivas i det. Sitter just nu på spårvagnen påväg in mot kalaset. Vi kom hit igår och strövade runt i Trädgårdsföreningen och vid Gustav Adolfs torg där International Street Market befinner sig. Vi tog även en frozen yoghurt på Yoghurtbar. Alltid lika gott.
Idag vaknade vi av riktigt goda nyheter. Sgs ringde och erbjöd oss lägenheten som vi fick nej på i tisdags, då tjejen den tilldelades hade ångrat sig. Om jag inte hade vaknat av ringsignalen så hade de ringt någon annan, en jädra tur kallar jag det! Ett litet mirakel! Berättar mer om detta senare!
Grattis till min mamma också som fyller år idag!
Nu ska vi se Laleh på Götaplatsen. Hörs snart!


Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback