Sommarvin

2014-08-04 | 20:18:08
 Äntligen har jag semester på riktigt. Kan ju tyvärr inte kalla det sommarlov längre, men vi ska inte hänga läpp!
Jag sätter mig framför datorn då och då, öppnar ett nytt dokument och försöker formulera mig men misslyckas varje gång. När jag väl sitter på spårvagnen hör jag mig själv skapa sammanhängande blogginlägg. Väldigt frustrerande såklart när dessa aldrig blir förlösta.
 Det har varit ett par intensiva jobbveckor som aldrig verkade ta slut. Jag får i alla fall en hel augustimånad innan skolan börjar till hösten. Längtar med stor nervositet och spänning. Ägnar så klart stor verksamhet åt lägenhetssökande. Håller tummarna!
Den tid som är kvar av sommaren ska försöka spenderas med vänner och bekanta. På lördag är det naturligtvis det årliga kanotmaratonet. See you there?
Veckan därefter styr vi mot Göteborg och dess kulturkalas! Strosa runt på gatorna, smaka på vad The Internatinal Food Market har att erbjuda av världens matkultur OCH se bland andra Naima Train, Linnea Henriksson och Laleh (!?!) på scen. Kommer bli perfa!

Som ni ser på designen har jag varit i farten bland kodmallarna igen. Ville pröva på ett mer rent utseende som skulle ge mer fokus på bilderna. På prov än så länge, gillar jag det inte så är det lilla experimentet snart över.
Jag tackar för deltagandet i min survey om vad ni ville se här i bloggen. Ska verkligen ta åt mig av era svar.
Imorgon har jag tänkt starta en frågestund som jag låter pågå i en vecka cirkus.
 
Stay tuned!
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Elin Larsson

Gå gärna in på min blogg och svara på vad du tycker om att läsa för slags bloggar! Ha en bra kväll, kram!

2014-08-04 @ 22:05:21
URL: http://elinlarsson.forme.se
Kommenterat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :)

2014-08-04 @ 22:49:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback