Julklappsgåvor

2014-12-29 | 23:02:00
Trots att jag inte önskade mig något alls i julklapp egentligen, fick jag en del ändå, som jag naturligtvis är tacksam över! Bara användbara saker. Fick ett presentkort på Akademibokhandeln också av min bror och en kaffekokare ifrån min mor som inte fastnade på bild!
(Skulle lätt vilja extraknäcka som produktfotograf, härligt att få sätta mitt makroobjektiv i arbete.)
 
Glasunderlägg i kork, och världens största mugg att häva te ur.
 
Minipajformer med fint mönster
 
En riktig salladsskål att ersätta den som egentligen ska användas till chips.
 
En dundervacker vas som jag faktiskt också gav till min syster i julklapp!

Bästa Lena Dumham (regissör av och skådespelare i Girls) har skrivit en genialisk biografi. Har läst halva hittills. Sitter mest och skrattar hela tiden!
 
Alex & Sigges middagsspel
 
Har länge suktat efter ett par större hörlurar. Lustigt nog fick Emil exakt egna i svart av sina föräldrar.
 
 
Presentkort som redan är förbrukade på mellandagsrean. Visar längre fram vad jag fick med mig hem dem gångerna!
 
Ny doft!
 
En underbar canvas på mig och min balkavaljer.
 
 
Välbehövlig skrivare + scanner
 
Prenumenationer på ett par inredningstidningar samt Skriva och Språk. Supernördigt heh. Första gången som jag läser fascinerat precis allt i en tidsskrift. Fler skulle dyka upp i brevlådan!
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Cecilia

Ja vasen är så himla fin! Tummen upp för den :)

2014-12-29 @ 23:10:46

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback