From Turkey

2014-07-09 | 14:50:56
Snart en hel månad har passerat sedan vi anlände i utomlands och jag har fortfarande inte visat vad jag fick med mig hem. Fy skam!
Vi handlade på basaren i Avsalar och inne i Alanya stad. Kunde gå omkring där i evigheter trots att affärerna innehöll samma sortiment. Inflation av Adidas, Hollister och Obey. Kan observera att jag inte köpte väskan pga märket utan för att jag saknade en väska som rymde min dator och kamera samtidigt.
Blev lite tokig i Adidas, så nu har jag träningskläder för ett bra tag framöver!
På söndagen innan åkte ut till flygplatsen gav Emil mig en liten 3 års-present. DKNY-parfymen som jag suktat efter i åratal! Doftar så himla gott! Han vet hur svag jag är för gröna äpplen heh.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har aldrig riktigt sammanfattat resan heller (hur glömsk har man blivit?) Men det var en otroligt avslappnad vecka. Älskade hotellen vi var på, valmöjligheterna på bad- och solplatser, och maten! Till skillnad mot veckan i Grekland fanns här inte så mycket sevärdheter förutom muren i Alanya och minareterna som jag tyckte var riktigt häftiga! Av den anledningen var detta mer en relax-resa. Temperaturen gick inte under 27 grader en ynka minut på dygnet. De få stunder i panik då man bara ville fly värmen, tog man bara ett svalkande dopp i poolen eller havet.
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Aina Strand

Gud vilka fina inköp! :D

Svar: Men tack så jättemycket! Väldigt nöjd själv :D
Evelina

2014-07-09 @ 15:50:31
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback