Pro 

2014-06-05 | 20:28:27
Hej där, mitt i ledigheten. Har inte tillbringat en enda minut i skolan denna veckan. Har lite blandade känslor och tankar om studentveckan som inleds på måndag. Återkommer möjligtvis om detta senare.
 

Var lite väl hård på Twitter insåg jag härefter. Vi har haft 3 bra år tillsammans, trots det senaste halvårets omåttliga trots från hens(?) sida. Kan ju säga detta, att min dator är en av de som klarat sig bäst och längst genom gymnasietiden. Dock var det inte värt att köpa loss den, och eftersom att jag planerar att studera på universitetet till hösten så behövde jag absolut en ny. Speciellt också när jag ska spendera sommarlovet i Göteborg och jobba. Min bok kommer förhoppningsvis bli färdig under den tiden. Ska dessutom försöka komponera ett bidrag till lilla Augustpriset.

Så... det blev en ny helt enkelt! Fick hem den igår och kan genast garantera att den är l.ö.j.l.i.g.t snabb. Sitter just nu med Firefox, Spotify och Photoshop igång och den visar inga som helst tecken på total meltdown.
Är mitt i överföringsprocessen för tillfället då allt av värde ska sparas. Kommer faktiskt inte slänga hela skolmappen som jag tidigare tänkt, har en hel hop uppsatser där, bland annat svenska, samhäll, historia och litteraturvetenskap, som jag eventuellt kommer ha nytta av senare.

 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback