"Läs"värda bloggar

2014-03-15 | 15:33:36
 
Här kommen en lista med mina topp 5 favoritbloggar, främst fotobloggar så jag vill inte kalla det läsning direkt. Vissa mer än andra, kort och gott!
 
1. Illusioner.devote.se
 
 
Linn Mildén, 18 år: rosor, Håkan och kärleken. Varje inlägg innehåller någon typ av poesi eller relaterbara tankar.
 
 
2. Marenviks.blogg.no
 
Norsk bloggare, 19 år. Älskar henne främst för sin skönhet och sina otroligt vackra porträtt. Det blonda håret kunde gärna vara mitt.
 
3. rodeo.net/niotillfem
 
Fullständigt älskar Sandra Beijer! Hennes texter, hennes bilder och ambition. Hon har medverkat i "Alla är fotografer" och har en podcast med sin vän. Till våren släpps hennes debutroman "Det handlar om dig" som jag faktiskt förbokade igår!
 
4.blogg.amelia.se/lindalomelino
Linda Lomelino, författare, stylist och fotograf. Skulle främst vilja kalla bloggen för bak/mat blogg. Man blir så otroligt hungrig av henes bilder, älskar dem! Hon har släppt två bakböcker hos Bonniers, om glass och tårtor.
 
 
Isabella, en tjej jag har följt läänge och efter länge pauser så verkar hon nu komma tillbaka helt.
Bakning, träning, mode och porträtt är vad som erbjuds i bloggen.
 
Andra bra bloggar jag besöker:
Jennie Hammar, Filip Hammars fru om livet i LA
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback