Loppisfynd och pluggbubbla

2014-03-07 | 22:27:48
Här kommer lite bilder från min second hand-tur. Allt är ifrån Reningsborg, en lagerbutik i Västra Frölunda.
Köpte faktiskt kavajen för sin storlek, den har sin charm men kanske syr jag in ärmarna lite, vi får se hur det blir.
Väskan var ju helt underbar, älskade den vid första ögonblicket, skålarna får mig att faktiskt längta efter glass och den ensamma skålen eller vad man ska kalla den väckte minnet från en film. Doktor Busé i Jönssonligan (Den svarta diamanten) har en välfylld skål innehållande, av hans besökares uttryck att döma, mycket vidriga karameller och alla som får smaka lägger tillbaka dem i högen igen. Haha, ja då kunde jag ju inte släppa taget om den heller. 145 kronor gick kalaset på, galeet.
"Firade" också min anställning med lite nytt arbetsmaterial att ha till skolarbeten. Yay typ.
Är för övrigt i en mycket omfattande pluggbubbla just nu. Denna veckan har jag hittills suttit i ca 40 timmar sammanlagt och skrivit och kommer inom kort vara klar med gymnasiearbetet. Vill verkligen få gjort allting innan vi åker till Bryssel näst sista mars. Men imorgon blir det förhoppningsivs inget plugg alls, bara mys med Emil!
Har dessutom beställt skor till bal och student och studentklänning och ska göra desamma med balklänningen imorgon eller till veckan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: spetsflickan

åhhh så fin kavaj och väska!

Svar: Hihii taack, eller hur! :)
Evelina

2014-03-08 @ 16:28:17
URL: http://spetsflickans.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback