Tankar som belägrar mitt sinne

2014-03-25 | 23:41:49
Saker jag funderar på:
- Varför måste allt hända på samma gång när det kommer till utbildning? (antagning, hp, GY-A)
+ Jag har bestämt mig för att skicka in ett eller kanske två bidrag till Lilla Augustpriset. Har ju ett par månader på mig att författa.
+ Förbereder inför Brysselresan på söndag, ska faktiskt bli riktigt härligt att få komma bort lite. Kommer ha internet på hotellet också (awesomeee)
+ Gymnasiearbetet är mer eller mindre färdigt och jag kan inte finna ord för att förklara hur mycket det betyder för min fritid som nu äntligen kan återfinna sig i min tillvaro.
+ Helt ofattbart hur många nya ord man lär sig i en uppsats-process, härligt!
- Linsvätska måste ändå kamma hem priset för det allra tråkigaste att lägga pengarna på.
- Känner hur ett virus gör sitt bosatt i varje muskel, varje cell i mig. Not fun.
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Hemma Hos Felicia

ååh så fint hår du har!! :)

Svar: Nämen tack! Vad snäll du är! :)
Evelina

2014-03-26 @ 07:53:38
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Kommenterat av: Kevin Moralez

fina bilder! :)

2014-03-26 @ 07:59:40
URL: http://kevinmoralez.colin.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback