Torsdag

2014-03-13 | 19:32:46

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?


Finaste gänget ju i kungsträdgårdens majväder, försöker hitta lite inspiration till mitt nationella muntliga om Jonas Gardell

Tre saker du ska göra idag:
1. Skriva på mitt gymnasiearbete
2. Stå framför spegeln med studentmössan på hövve och flina
3. Läsa i GU's utbildningskatalog och markera det som ser intressant ut

Det tråkigaste som hänt i år?
Att jag började ställa mig kritisk förra veckan mot alla framtidsplaner jag någonsin haft.

Det bästa som hänt i år?
Ingenting superbar har egentligen hänt ännu, fick jobb men alla andra bekymmer gör det faktumet mindre värt.

Tre senaste sms:
- Ringer sen efter jag tvättat bilen! :) <3 (dutti Emil)
- Ah men behöver den under lektionen :O (Rebecca vill inte dela med sig ;) )
- Ett brev är nu skickat från ABC-gruppen och är påväg hem till dig. (Fick hem min studentmössa iih)

Nuvarande besatthet:
musik: Un-Thinkable (I'm Ready) med City and Colour
tv: Veronica Mars
kläder: jeansjackan!!
mat: Knäckemacka med persikote

Mest romantiska som hänt på senaste:
Att få känna hans doft under ett par timmar i skolan och att bli hämtad i lördags och mysa ihjäl.

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha.
Alla yrken som kräver ständig förnyelse som inom nöjesbranchen (förutom litteratur) som producent. Säljchef skulle inte heller gå, är aldrig speciellt trovärdig när jag måste.

Tre saker i din bokhylla:
1. Ett överbelastat smyckesträd
2. 3 Vita lådor med "minnen", "smink", och "te".
3. Nostalgiska glasburkar med minimarschmallows

Något du inte gillar hos andra.
Avsaknad av en egen identitet, personlighetslösa människor som följer normernas mönster är riktigt illa.

En dålig sida hos dig själv.
Jag oroar mig för allt och blir besatt vid de negativa tankarna.

En maträtt du är sugen på prick nu.
Pasta med nästan vad fan som helst!

Helgplaner?
Pluggkväll hela fredagen i min ensamhet, bli hämtad på lördag av min Emil och äta mazariner och se på serier.


Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback