Det handlar om dig

2014-05-13 | 22:10:31
Denna, alltså. Sandra Beijer gör författardebut med romanen Det handlar om dig och jag som henne trogen följare på alla sociala medier var ju tvungen att ta mig an denna skapelse. Så otroligt väluttänkt. I början var jag lite tveksam till denna typ av skrivteknik hon använder sig av men efter ett par sidor behärskar man dynamiken som då skapas. En vacker och sorglig kärlekshistoria mellan två ungdomar på Stockholms hemmafester.
På sista sidan blev historian totalt komplett. Har aldrig blivit så upprymt av ett par sista ord.  (Tjuvkika INTE när ni själva läser den vilket ni så klart måste!)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Fia Björnberg

Hej!
Jag undrar bara vad du använder för inställningar på kameran för att få så fina ljusa bilder? Har du något program du redigerar i? Jätte fina bilder blir det i alla fall!!

Svar: Hej! Tack, vad snäll du är, ska du säga! :) Jag har gjort ett videoklipp där jag visar en Ps-redigering. Vad gäller inställningar på kameran så återkommer jag om detta!
Evelina

2014-05-19 @ 13:37:47
URL: http://fiamatilda.blogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback