What's really up?

2014-05-12 | 10:28:15
Går i sommarlovstankar så klart. Ska jobba halvt ihjäl mig men även hinna uppleva en hel del sköj.

5 veckor - 39 dagar exakt kvar tills jag står på studenttrappan med mössa på huvud och betyg i hand. Knappt två dagar därefter sitter jag på ett flygplan tillsammans med honom påväg till varmare grader.

I slutet av månaden gör jag en stafett från min gamla dator till en sprillans ny. Svider i plånboken, men det finns inte på kartan att studera vidare utan teknologiska hjälpmedel.

Har nyligen läst ut boken på bilden (en aning oaktuellt men jag ogillar att falla för överhypade saker) och blev allt annat än besviken. Grät inte som alla utlovat men skrattade däremot en hel del.

Då mina förra sneakers svek mig rejält  (men vad ska man förvänta sig för 100 kronor) har jag införskaffat ett par nya trotjänare i mina ägor, Vans i svart. Måste lära mig av mina misstag, alla skor jag köpt för en vacker summa verkar hålla i en hel evighet.

Kollar på lägenheter lite varje dag och drömmer mig bort.
 
 
Öron är allt bra fula.
 
 
Ursäktar om inga porträtt framöver kommer bli aktuellt då min hy inte är på topp. But I'm on it. Ny kur och hoppas på det bästa.
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback