Ljuva tjugio

2015-04-16 | 22:03:57
För idag är det min tjugioårsdag, hurra hurra! Vaknade upp till frukost på sängen och ett litet mjukt paket, plus min ålder i silver som jag bara vill spara för alltid och minnas. Har i bästa falll ca fyra femtedelar av livet kvar att se fram emot, inte så pjåkigt. Tog debuten på systemet idag också, passade på, så har man det gjort redan.
Emil lagade middag, tagatelle med lax och sockerärtor som var såå gott! My chef
Mitt i födelsedagsfirandet, efter kl.6 hade vi en turbulet timme när fönstret havererade och hela shabraket böjde sig. Tur att vår hyresvärd kunde komma med sina verktyg och lösa situationen provisoriskt. Måste tillägga att det inte var vårt fel, utan fönstermodellen i vår lägenhet är helt kass och måste därför smörjas varje år. Blir det inte då väldigt ironiskt att våra fönster skulle bli smörjda IMORGON? Utan tvekan. Eftersom att han blev tvungen att göra sönder delar av fönstret för att det skulle gå ihop nästan till fullo, så kan vi inom det närmsta vänta oss lite byggare här hemma.
Till slut kunde vi iaf äta lite tårta, med filtar eftersom att det draaaar här.
 
Tackar ödmjukast för alla gratulationer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så att alla skulle veta liksom. Folk gick förbi och pekade och log, fram tills de fick se kolappsen i andra fönstret.. Haha, misär på högsta nivå!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback