nej, låt det va' som i en film

2015-09-19 | 20:36:54
Det blev en ensam plugghelg då Emil åkt till hemorten på kalas. Hade det allt väldigt bra igår kväll med några delar EU och några delar Idol. Den där Axel alltså.
Blev heelt lyrisk när jag också upptäckte den nya säsongspremiären av Skavlan. Tv-hösten är räddad!
Imorse vaknade jag dock med en dunderförkylning. Sov ända till 10, för första gången på flera månader. Har försökt kurera mig med diverse proteiner. Här nedan kan ni se min skillnad mellan foto-perfektion (vackert, prydligt och perfekta proportioner) och verkligheten (öösa på med tillbehör) Denna gången blev inte verkligheten så messy ändå, så den fick exponeras trots allt.
Får ta mig samman imorgon, då jag ska upp tidigt för att sitta på stats i ett otaligt antal timmar. På onsdag ska jag hinna tenta, se föreläsning med Mona Sahlin på handels, jobba och ev. tentafesta.
Känns väldigt underligt att jag endast har en och en halv månad kvar på institutionen, för att därefter gå ut på VFU, sedan Pedagogen och därefter Humanisten för att påbörja svenska språket. Kommer inte tillbaka till stats förrän om lite mer än ett år. Nu vill jag mest ha VFU. Har en handledare i världsklass som lär mig massor och låter mig snällt välja bland en mängd ämnesområden jag ska ansvara över. Men först ska vi plöjja EU och såklart lite ekonomi. Den som väntar på något gott.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: ɑ n n i k ɑ

Åhhh super mumsigt :D

2015-09-20 @ 11:42:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback