Skarpt ögonblick

2015-09-03 | 20:42:54
Den sista kvällen gick vi ner till havet vid halv 8. Beskådade min allra första skarpa solnedgång vid horisonten, med ljudet av vågor i bakgrunden. Magiskt ögonblick. Kommer vara mig för evigt saknat. Därefter åt vi middag i restaurangen, som bjöd på italienskt tema denna gång, vilket var en storfavorit från min sida. 
Dagen därpå var det dags för hemresa. Så fort vi gick av planet i Karlstad kunde jag för första gången på en hel vecka andas in ett friskt andetag. Den svenska luften är garanterat underskattad! Men vemodet sitter i. Resan var så fin, och uppfyllde alla våra förväntningar. Skriver några fler rader om den senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback