Minneberget

2016-08-08 | 19:02:25
Mina sista dagar i Dalsland för denna sommar kom ju också till slut, och jag ville verkligen bara ut i skogen och ta in det en sista gång. Vi packade ihop kaffe (ja jag har äntligen blivit frälst av det svarta guldet- no longer outsider i caféet på uni) och lite att tugga på, och begav oss till Minneberget där man ser ut över halva långed. Det var perfekt temperatur, och vi pratade om hur sällan det sker. Man är alltid lite missnöjd, var man än befinner sig. Förutom där och då. Då var allt så fint.
Och sedan tog vi bilen till Skåpakiosken och åtnjöt sommarens sista mjukglass. Neeeeee skämt, det får plats några till. Nötkross är drömmen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback