New in

2016-08-08 | 19:53:32
Tillbaka i Göteborg nu, där jag stannar tills resan. Har hunnit handla krubb, tvätta, knåpa med symaskinen, fota allt jag fick med mig hem från förra helgens shopping-spree och skjutsat bilderna en vända i ps. Så här kommer ett låååångt inlägg.
Btw, genomgår en megamakeover av mitt hår för tillfället. Orange is really the new black, innan jag får till den rätta blonda. Är så hemskt trött på att nyfärgning med chockladbrunt håller i två veckor innan det blir rött. Så less på att ha 50 olika nyanser som ser annorlunda ut varje gång det hamnar på bild. Eftersträvar något åt askblont-hållet, så lång ifrån platina man kan komma. Tanken är la att det ska se naturligt ut. Två färgningar kvar innan resan, men för tillfället bjuder jag på 50 shades of yellow. Keps är det som gäller ett tag framöver.
På fredag kommer Emil hit och stannar fram tills vi åker iiiiih längtar längtar. Vi ska på kulturkalas och Liseberg och fika på utsiktsplatser och JA det kommer bli fint!
 

F.ä.r.g.e.n

Älskar dessa mjuka tröjor från Gina, har en likadan i gråmelerad.
 
 
 
 

Lite nytt på träningsfronten.
 
 
 

Min nya favvotröja. Kommer springa många mil i denna i höst
 
 

Har velat ha en hängslekjol so bad, men dem är så attans dyra. Hittade en satans billig från River Island med en inte så charmig lite längre underdel (den delar sig i mitten), och har suttit några timmar nu idag och sytt upp den. Löjligt nöjd över det fyndet. Visar upp längre fram!

Hört massa bra om Glamglows masker, så jag gav dem ett försök. Bara testat den vita än så länge - riktigt imponerad, gjorde mig lite torr dock så har man känslig hy som jag så bör man inte använda den mer än en gång i veckan, åtminstone inte i början.
 
 
 
 
 

Bikinitopp ifrån rean - bättre bild på den längre fram i Rhodos

Lite ny semesterlitteratur innan kurslitteraturen tar över.
 

Kommentarer
Kommenterat av: Hemma Hos Felicia

åååh, alla toppar du köpt är så fina!

2016-08-08 @ 21:35:28
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback